سوالات متداول
عضویت و ورود به سیستم پشتیبانی نیاز به اقدام خاصی نیست فقط کافی است قبل از اولین ورود به سیستم پشتیبانی، یکبار در LMS وارد شوید و پس از آن قادر خواهید بود با همان نام کاربری و کلمه عبور خود در LMS وارد سیستم پشتیبانی شوید.آدرس سامانه : http://crm.pedago.ir
لازه به ذکر است در صورتی که در LMS اقدام به تغییر کلمه عبور خود نمائید بصورت خودکار رمز جدید شما در سیستم پشتیبانی نیز ثبت خواهد شد و پس از آن برای ورود با سامانه پشتیبانی نیز باید از رمز جدید استفاده نمائید.
اگر نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا بهر دلیلی نمی توانید وارد LMS شوید به سوال و پاسخ با عنوان " نام کاربری و رمز ورود به LMS را فراموش کرده ام ؟ " در بخش سوالات متداول مراجعه کنید.
ابتدا سوالات متداول را مطالعه کنید(لینک ذیل)
، سپس راهنما(ها)ی استفاده از سامانه LMS و فیلم های آموزشی مربوطه را ببینید. اگر به پاسخ سوال خود یا راه حل مشکل خود نرسیدید، از طریق ثبت تیکت در همین سامانه اقدام فرمائید.
اگر در ورود به LMS مشکل داشته باشید باتوجه به یکپارچگی سامانه پشتیبان با LMS، در ورود به سامانه ثبت تیکت نیز مشکل خواهید داشت لذا می توانید از طریق ورود به سیستم پشتیبانی با اطلاعات کاربری "کاربر عمومی" با مشخصات ذیل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.
اطلاعات جهت ورود در سیستم پشتیبانی بعنوان کاربر عمومی :
نام کاربری : user
کلمه عبور : 12345678
توجه داشته باشید درصورت ثبت درخواست در قالب کاربر عمومی می بایست موضوع درخواست و متن درخواست به فرمت ذیل باشد در غیراینصورت به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در بخش موضوع یادداشت کنید : کاربر عمومی – موضوع درخواست شما
بعنوان مثال اگر مشکل در ورود به LMS دارید به شکل ذیل در بخش موضوع درج شود :
کاربرعمومی-مشکل در ورود به LMS (درج عبارت کاربر عمومی در ابتدای جمله ضروری است)
متن پیام به فرمت ذیل باشد :
نام و نام خانوادگی:
نقش : اگر استاد هستید استاد، اگر دانشجو هستید دانشجو، در غیر اینصورت کلمه سایر قید شود
کد ملی :
شماره موبایل :
ایمیل :
کلیه دانشجویان روزانه، نوبت دوم و پردیس باید از آدرس زیر وارد سامانه شوند.
و سپس دکمه ورود به LMS
یا مراجعه مستقیم به آدرس:
بله، می توانید به لینکهای ذیل مراجعه فرمائید :
http://oc.modares.ac.ir/services/step0
خیر، تنها دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می توانند وارد سامانه شوند. مگر اینکه استاد درس درخواست اضافه کردن دانشجوی دیگری را، با هماهنگي و تاييد مدير گروه آموزشي و معاون آموزشي دانشکده خود، بدهد.
به لینک ذیل مراجعه نمائید :
بله، قابل استفاده است. برای کلاس های آنلاین باید Adobeconnect نسخه Android یا IOS را نصب کنید.
مرورگر خود را کامل ببندید و بعد دوباره وارد شوید. اگر مشکل برطرف نشد، History مرورگر خود را پاک کنید.
صفحه را بسته و مجددا وارد شوید.
خیر، به صورت خودکار اضافه می شود. در صورتی که درس شما در LMS نیست، لطفا به آدرس ایمیل
free-edu@modares.ac.ir با ذکر مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، نشانی ایمیل دانشگاهی، شماره تلفن همراه، عنوان کامل و کد درس مورد درخواست)، درخواست افزودن درس را بفرستید.
خیر، دسترسی به سامانه Adobeconnect از طریقLMS برقرار است.
بله امکان پذیر است.
این پیام زمانی که استاد هنوز وارد کلاس نشده باشد، نشان داده می شود. به محض ورود استاد، صفحه به صورت خودکار Refresh و دانشجو وارد کلاس خواهد شد.
علت آن است که مستقیما وارد نرم افزار Adobeconnect شده اید. برای ورود به کلاس آنلاین تنها از طریق سامانه LMS (با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور آن) و کلیک بر روی لینک مربوط به کلاس آنلاین وارد شوید.
خیر، چنین دسترسی وجود ندارد.
خیر در LMS ذخیره نمی شوند. اما استاد یا دانشجو می تواند با استفاده از نرم افزارهای جانبی مانند: Camtasia و ... کلاس آنلاين را هنگام برگزاری آن ضبط کنند.
به دلیل اینکه در فایل پاورپوینت متن فارسی با فونت فارسی درج شده است که در محیط Adobeconnet وجود ندارد. لذا، برای محیط کلاس آنلاین، فایل پاورپوینت خود را به PDF تبدیل، ذخیره و بارگذاری کنید.
علت سرعت پایین اینترنت استاد یا دانشجو است.
علت سرعت پایین اینترنت استاد یا دانشجو است.